attack by foot

1 (1280x924)

Jos Veli pisti rattaat pyörimään eilen, niin ei ne tänään ainakaan pysähtyneet. Kylään saapui Beverage Partners Finland ja baarimesujen vauhti vain kiihtyi. Mikael, Ville, Michael ja lakeuksilta mukaan tarttunut Jyri ottivat tilan ns. haltuun. Yrttejä ja katkeroita, lifestylea, rommin matkassa läpi vuosisatojen, tatskoja, trendejä meillä ja muualla, kamaa siellä ja täällä…

2 (1280x968)

Lusikassa sen salaisuus 😉  3 (942x891) 4 (1280x914)

Kehittyykö naisten ja miesten makupaletti samaan aikaan? Milloin ollaan valmiita karvaiden ja katkerien makujen maailmalla? Milloin katkerot ovat syntyneet? Kuinka kehittynyt makureferenssi sinulla on – kuinka kehittää? Nuori ikä ja kehittymättömät aistithan ovat tässä kohtaa vain tekosyitä?

5 (1280x894)

6 (1104x696) 7 (853x1280)

Mitä, mitä, mitä!?

9 (1280x847)

”Me – vuoropuhelua teidän kanssa. Te olette meidän silmät ja korvat kentällä, arjessa.”

Makea on nähty ja maitoa maltillisemmin – kohti uusia juomatottumuksia? Tuunaaminen – miksi muuttaa ja mitä? Milloin puhuitte tuotteen viimeksi auki? Millaisen mielikuvan tuote antaa, mitä se edustaa? Kumpi oli ensin – käsikranaatti vai granaattiomena?

10 (1280x853)

11 (1280x933)

12 (1280x667)

Kevennys tässä kohtaa mainonnan suitsimisesta ei tainnu mennä läpi 😉

13 (1280x875)

Kaikki me tarvitsemme leluja – Tänks!

14 (1280x916)

15 (1270x859)

Itelleen teki 😉

16 (1280x954)

17 (1042x904)

18 (1280x926)

Avataan keväällä 2016?

19 (1241x564)

Keskikokoisia lohikäärmeitä ja 7 shottia päivässä, flash & cheeky, hukkumasta pelastettu, Israel Acrelius, tiikeri joka juoksi pöydän ohi…

20 (1280x853) 21 (969x307) 22 (1280x813)

23 (1280x853)

24 (1280x876)

25 (1280x864)

Trendeistä

Vermutit, absintit, Alco-neutral / funktionaalisuus & wellness – alkoholittomat drinkit samalla makuprofiililla kuin alkoholillisetkin, Happu Hourien vastakohdat, lounaat ilman viiniä ovat aamiaisia, tummien väkevien alkoholien kautta Aasiasta, low alcohol cocktails, bittereitä ja enemmän ja enemmän mausteita… – Millainen on ”good enough” –juoma!!?

Norjassa pienpanimo-oluita ja vähäalkoholisia juttuja, katkeroita ja ginejä… Tanskassa premiumia ja laatua yleensäkin, retroa… Ruotsissa Culinary cocktails, funktionaalisutta ja vihreyttä, pullotettuja drinkkejä… Suomessa erilaisia tarjoilutapoja ja –rituaaleja esim. jaettavia juomia, armotonta misaamista, kuivattuja koristeita, luomua ja läheltä…

Generation X vai Generation Jones? Millennial Generation – joka tätä palettia pyörittää? Koska kohti uutta kulta-aikaa? Kuinka leikkiä hauskasti ja fiksusti asiakkaan kanssa?

26 (1280x853)

27 (1280x853)

Näin – jos ette pysyneet kärryillä, niin ihan varmasti moni asia aukeaa täälläkin vasta myöhemmin. Miten se nykyään meneekään – tieto lisää työtä 😉

28 (1210x853)

KIITOS BPF, Äijät & Pete 🙂 Maximum attack – jatketaan !

 

Kuvat © Ari Manninen

Vastaa