Rairai, rai…
Sitä aina silloin tällöin pääsee tekemään jotain ammatillisesti enemmän kuin hienoa, kuten nyt, kun Sivulan Tony (Kyrö Distillery Company) asteli torppaha sisähä (jotenkin noin?). Asialistalla suomalainen viski ja loppuhuipentumana oman viskiblendin teko, niin henkilökohtaisen kuin ryhmän yhteisen. Enemmän kuin haastavaa, ja samalla niin kiehtovaa…